Teie isikuandmeid kasutatakse teie tellimuse töötlemiseks, teie kogemuse toetamiseks sellel veebisaidil ja muudel eesmärkidel, mida on kirjeldatud meie [privaatsuspoliitikas].
Üldine tagastuspoliitika
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
Kliendil ei ole taganemisõigust, kui tooted on graveeritud, kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud. Samuti ei saa hügieeni ja turvalisuse tõttu tagastada või välja vahetada augustatud kõrvadele mõeldud kõrvarõngaid ja nende ripatseid, välja arvatud juhul, kui need on defektsed või ei vasta tootekirjeldusele. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei pruugi me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.
Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.
14-päevane taganemistähtaeg ei kehti järgmiste ostude puhul:
- eritellimusel valmistatud või selgelt personaliseeritud tooted;
- kiirtellimusel tehtud parandus- ja hooldustööd;
- digitaalne infosisu, kui olete alustanud selle allalaadimist või voogedastust ning kui olete nõustunud, et taganemistähtaeg ei kehti alates sisu esitamise alustamisest;
Täiendavad mittetagastatavad kaubad:
Kinkekaardid
Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.
On teatud olukordi, kus raha tagastatakse ainult osaliselt:
Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, millel on kahjustused või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist
Tagasimaksed
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja tagasimakse saadetakse teie algsele makseviisile teatud päevade jooksul automaatselt.
Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.
Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.
Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil info@loominguleheke.ee.
Garantii
Toodetel kehtib minimaalne 2-aastane garantii. Parandustööde jaoks võtke ühendust: info@loominguleheke.ee
Vahetused
Vahetame esemed välja ainult siis, kui need on meie veast tulenevalt defektsed või kahjustatud. Kui peate selle sama kauba vastu vahetama, saatke meile e-kiri aadressile info@loominguleheke.ee ja saatke oma toode aadressile: Paldiski mnt 50-22, Keila 76606.
Kingitused
Kui kaup märgiti ostmisel ja otse teile tarnituna kingituseks, saate oma tagastamise väärtuses kinkekrediiti. Pärast tagastatud kauba kättesaamist saadetakse teile kinkekaart.
Kui kaupa ei märgitud ostmisel kingituseks või kingi tegija lasi tellimuse ise teele panna, et teile hiljem kinkida, saadame kingituse tegijale raha tagasi ja ta saab teie tagastamisest teada.
Saadetise tagastamine
Toote tagastamiseks saatke toode aadressile Paldiski mnt 50-22, Keila 76606.
Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija ja neid kulusid me ei hüvita. Nende kulude alla kuuluvad toote saatmine meile ning vajadusel ka kõik välja vahetatud toote kliendile saatmise kulud.
Loomingulehekese e-poest ostetud tooteid EI TOHI meile tagastada tavalise posti teel. Teie enda turvalisuse huvides tuleks toote saatmiskulud eelnevalt täies ulatuses tasuda ning soovitame kasutada sellist saatmismeetodit, millega kaasneb jälgimisteenus. Me ei saa teilt seda nõuda, ent soovitame saadetise kindlustada, sest me ei ole vastutavad ja ei saa ka maksta hüvitist sellise tagastatud toote eest, mis ei ole meieni jõudnud või on transpordi käigus kahjustada saanud. Eesti-siseselt soovitame toodete tagastamiseks kasutada Omniva pakiautomaati või Omniva kullerteenust või tuua toode ise kokkulepitud asukohta. Rahvusvahelisteks tagastusteks soovitame kasutada FedEx’i.
Kauba tagastamise eest vastutate ise oma saatmiskulude eest. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud.
Olenevalt teie elukohast võib aeg, mis kulub teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda.
Kui tagastate kallimad kaubad, võite kaaluda jälgitava saatmisteenuse kasutamist või saatmiskindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et saame teie tagastatud kauba kätte.
Vajad abi?
Tagasimaksete ja tagastamisega seotud küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil info@loominguleheke.ee.